czwartek, 3 marca 2011

début

No więc, no więc, no więc... taaaaak, tak właśnie zaczyna się zdania, wiem ;)
Jak już można było zauważyć, postanowiłam założyć bloga. W jakim celu? Hmm.. z racji tego, iż photobloga, tak jak i inne tego typu strony, zaczyna oblegać coraz większa liczba dzieciarni, która mnie delikatnie mówiąc denerwuje, to co gorsza - notki czytać, bądź komentować zaczyna garstka pseudo-przyjaciół.. no cóż.. dlatego też założyłam bloga, którego nie wiadomo czy zobaczy choć jedna osoba która mnie zna, co jest bardzo prawdopodobne.

Temat który zamierzałam poruszyć już wczoraj nie zostanie nadal poruszony, z tego względu, że nie mam tymczasowo ani sił, ani ochoty na tego typu zwierzenia :)
To by było na tyle mojego pierwszego posta, i rozpoczęcia mojej pseudofilozoficznej gadaniny. :)


innymi słowy..
au revoir




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz